KORTE FILMS VAN 4 – 12 MINUTEN

Met meer inhoud

Wilde Katten
Wilde Katten thumbnail 190x107 opdr: Dieren Opvang W’land
Grappig filmpje over opening
5’19
Steen en Hout
thumbnail steen en hout opdr: AWM
Over metselen en timmeren
4’01
Stut theater
thumbnail stut 1 opdr: Jim en Joy
Wat zijn Sociaal Makelaars?
6’01
De Telefoon naar binnen
Eva-parade-thumbnail opdr: Eva Nagel
Theater op de Parade
4’07
Bot op Oerol
thumbnail bot  oerol opdr: Bot
Muziektheater
4’51
De Tien Gemeenten
thumbnail tien gemeenten opdr: SWZP
Senioren in woonzorglokatie
8’18        

 

Beter meeleven
Als je als bedrijf meer inhoud wilt laten zien, dan zijn de iets langere films geschikter. Je geeft meer van je bedrijf of organisatie weer. Iemand die een iets langere film gaat kijken, wil ook meer informatie. Die is op zoek naar details en een uitgebreide inkijk. Je geeft deze informatie en je geeft de kijker de tijd om even mee te leven met de personen in de film.

Waarheidsgetrouw
In een korte flitsende film zie je korte beelden van het beste, maar met een iets langere film verhoog je de waarheidsgetrouwheid. Een kijker krijgt meer te zien. De inhoud komt op de eerste plaats. Belangrijk is dan om te bedenken:
– Voor wie is de film bedoeld?
– Wat wil deze doelgroep met de beelden bereiken?
– Welke inhoud wil de kijker achteraf hebben gezien?
– Waar ga ik de film vertonen?